Yaşamsal faaliyetlerin birçoğu basit bir dinlenmeden ibaret olmayan uyku sırasında düzenleniyor. Yaz dönemi ve Ramazan ayıyla beraber bir çok kişi uyku düzeninin bozulmasından şikayetçi oluyor. Önemli bir sağlık sorunu olan uyku problemi bazen ölümcül etki yaratabilir.

Uyku bozukluklarının hem toplumsal hem de bireysel birçok sağlık problemine yol açtığı biliniyor.

Sağlık açısından gece uykusunun önemi vurgulandıkça, uyku düzeni önemli bir konu haline dönüşüyor. Bozulan uyku düzeninizi yerine getirmek için neler yapabileceğinizi bilmiyorsanız, önerilerimiz yardımcı olabilir.

  • Uyumadan en az 30 dakika önce elektronik tüm cihazları kapatın.
  • Melatonin takviyesi yapın ya da papatya çayı için.
  • Her şeyi kapattıktan sonra cilt bakımlarınızı yapın.
  • Uyku saatinizden önce kendinizi yormaya çalışın.
  • Gün içinde kestirme isteğinize direnin.
  • Uyku düzeninizi bir uygulama yardımıyla kaydedin.
  • Odanızın dekorasyonunu uyumayı kolaylaştıracak şekilde değiştirin.